Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev fett dissad av en tjej :/

Postat av Kenz den 6 Februari 2008, 21:04
62 kommentarer · 6 572 träffar
För några veckor sent dejtade jag en tjej, en riktigt söt sådant. Hon kommer också från Skåne som jag gör. Innan vi träffades sa hon till mig att hon tycker jag är söt hit och dit, att hon tycker om mig osv.....

Den dagen vi träffades:

Jag hade ganska långt hår (passar nog inte riktigt i långt hår :/ ) vinden blåser och det blir inte så värst bra kvittar om man stajlat håret. Hon var riktigt söt faktiskt men iaf. Vi gick till en café, satt och snackade. Jag var lite nervös men visade aldrig det. Och jag tog i kommandot direkt för hon sa innan vi träffades att hon är lite blyg och visst, jag drog igång snacket (fast det är klart man inte snackar för mycket hela tiden utan tar lite pauser då och då)

Jag ställde ganska många frågor om henne (för att visa henne att jag är intresserad av henne och liksom inte snackar för mycket om mig själv bara)

om hennes familj, hennes intresse, ja allt såna frågor man ställer på en dejt, ni vet..

Men sent kom en känslig fråga som jag ångrar mig att jag ställde:

Jag frågade henne vilken typ av kille hon föredrar och där fick jag inget svar, utan hon svarade bara att: "det är olika"

Så dum som jag var ställde jag en fråga till: "Beskriv dina killar du har haft då, vilka typer av killar var det?"

Där misslyckades jag antar jag :/

Som svar fick jag: "Jag brukar inte snacka så mycket om mina ex" (måste varit en känslig fråga)

Vi snackade en liten stund till och så sa hon att hon var tvungen att gå för hon hade bråttom. Hon skulle nämligen till doktorn för hon hade tid hos denna.

Och gjorde jag nog ett misstag till...tyvärr :/ jag sa då också att jag också hade bråttom hem för jag skulle träffa min polare (vilket jag också skulle göra men borde nog inte sagt det)

Så några dagar efter dejten smsade jag henne och frågade hur det gick hos doktorn och om hon mådde bra eller så?

Jag fick inga svar...

väntade några dagar till och fortfarande inga svar...

Så jag smsade henne igen och frågade om allt var bra och vad hon gör osv...

Inget svar då heller .....

Skrev till henne på msn och hon svarade inte där heller....

Så tills slut skrev jag sms till henne och frågade: "Undviker du mig eller?"

Och DÅ fick jag svar direkt!

Hennes svar var enkelt och kort: "Ja"

Damn tänkte jag! Fyfan va dissad man blev! :O Och alla kommentarer hon har skrivit till mig på bdb att jag var snygg hit och dit har hon raderat, och att hon tyckte om mig.. Jag blev fan helt chockad! Fattar ingenting vad som kunde gått snett.

Jag antar att det är bara för att jag ser fult ut i verkligheten än på bild och att hon blev besviken när hon såg mig IRL !

Vad var det som gick fel då, tror ni? Är det för att jag är för ful eller är det för att jag frågade henne den där olämpliga frågan (som jag ångrar som fan) :/ ??

Ska jag försöka kontakta henne igen och fråga vad som gick snett eller ska jag skita i henne?

Har ni också blivit dissad på det här viset nån gång??

Det här är i alla fall första gången jag blivit dissad så här stenhårt :/ men ja, jag antar att sånt är livet, man får väl gå vidare och som mamma brukar säga: Det går flera bussar!

Tjejer är ytliga?

211 personer har röstat

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..