Hejsan fragbite. Nu är det såhär att jag är redigt less på Telia. Jag ringde till Telia idag angående min internet uppkoppling för att jag får bara ut 8mb av 24mb. Och ja jag har digitalTV men det tar bara upp 5 så om jag har räknat rätt så borde jag kunna få ut 19? 24-5= 19.
Jag ringer och det är nån kärring som svarar, presenterar mig själv och berättar varför jag ringer. Vi pratar ett tag och jag säger att jag bara får ut 8mb av vårat 24, då säger hon "Men ni har ju digitalTV!".
Jag säger att då borde vi ju få ut 19mb istället för våra 8mb som vi får ut? Då får jag nej som ett svar då hon sedan säger, "Men vi stänger av 10mb av de 24mbiten så då har du 14 kvar sen minus 5 för DigitalTV så du borde få ut 9mb. Stänger av 10mb wtf frågar jag. Aa för att ni ska få bättre bild. VAFAN är det för jefla svar?!!?! Blir galen, det står att det bara tar 5 men i själva verket tar det 15. Piss TELIA är så förbannat lack så ska nog fan ringa och avboka digitalTV skiten så farsan blir galen på mig. Aja tack för mig
Vad tycker ni om piss Telia?