Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knäskada?

Postat av Tjena den 6 Februari 2008, 09:11
3 kommentarer · 111 träffar
Under en veckoperiod har jag haft problem med mitt knä i samband med en smäll i fotbollen. När jag går så knakar de till, precis som när man knakar fingrarna och de låter ganska högt också. Hela tiden knakar det.

Varje gång jag böjer på benet knäcker de till i knät, en gång och på tillbaka vägen knakar de lite lägre, alltså 2 ggr. Det känns liknande som att knät knakar tillbaka i normalposition igen. Knät kan även knaka 3 ggr när jag böjer de en gång.

Det känns även som att knät ska böja sig bakåt, som de vill brytas eller hoppa ur led. En väldigt obehaglig känsla som gör lite ont.

Jag har googlat, försökt nå skolsyster men som ni vet är hon aldrig där när man behöver henne. Min fotbollstränare vill dock att jag ska kolla upp de snarast för det låter så obehagligt och inte bra säger han.

Undrar bara om någon annan har varit med om de. Om vad de kan vara? Knäskada eller inte?

Vore tacksam för svar.

Puss.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..