1
Svenska Uppsats
Postat av RTFM^^ den 4 Februari 2008, 22:23
14 kommentarer · 179 träffar
Sadistisk pojke försökte förgifta björn med blåbär
Olle 5, år försökte förgifta björn med blåbär
Långt fängelse straff väntar
Vad skall hända med min son säger förtvivlad mamma.
Björnens vänner anklagar Ólle för häleri inga bevis styrker motsatsen
Sent på eftermiddagen gjorde pojkens mor en hemsk upptäck, långt ute i hulibuliskogen skall mamman ha sett en syn som senare skulle påverka båda deras liv.
Mamman som inte kunde tro sina ögon berättar att hon såg sin son spruta in heroin i blåbär och sedan ge dem till en försvarslös björn.
Mamman som var för skakad för att kunna göra något satte sig ner, det hon inte visste var att under stjärten på henne satt en illamående jordgeting och groggade saft.
Full av adrenalin och socker gjorde jordgetingen det ända han kunde tänka sig stack henne och dog omedelbart .
En norsk eco säger getingens föräldrar stolt och viftar på stjärten.
Tror ni att jag får g på denna ? :) seriös kritik
Olle 5, år försökte förgifta björn med blåbär
Långt fängelse straff väntar
Vad skall hända med min son säger förtvivlad mamma.
Björnens vänner anklagar Ólle för häleri inga bevis styrker motsatsen
Sent på eftermiddagen gjorde pojkens mor en hemsk upptäck, långt ute i hulibuliskogen skall mamman ha sett en syn som senare skulle påverka båda deras liv.
Mamman som inte kunde tro sina ögon berättar att hon såg sin son spruta in heroin i blåbär och sedan ge dem till en försvarslös björn.
Mamman som var för skakad för att kunna göra något satte sig ner, det hon inte visste var att under stjärten på henne satt en illamående jordgeting och groggade saft.
Full av adrenalin och socker gjorde jordgetingen det ända han kunde tänka sig stack henne och dog omedelbart .
En norsk eco säger getingens föräldrar stolt och viftar på stjärten.
Tror ni att jag får g på denna ? :) seriös kritik