Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mirakalös Händelse, sant?

Postat av Låst konto 155589 den 4 Februari 2008, 22:12
35 kommentarer · 321 träffar
Tjenare!
Precis varit iväg på en båtresa (kryssning). Åkte i lördas kom hem idag.
Skumaste saken jag hört var att jag och min syrra träffade en skum Kille 27 år, som har varit med om en olycka som man helt enkelt inte kan överleva.
Så hör lyder Berättelsen: Han var 11 år, som ni vet, lika tuffa och man inte ska använda cykel hjälm. Han och några polare skulle tävla nerför en backe först och i slutet av backen så kommer man direkt ut på väg E4an, men dem tävlade och det var en grusväg dem skulle tävla först ner. han vann så klart. men fick ett möte av en Timmerbil. och han blev så klart helt jävla mossad och överlevde, men han låg 9 dagar dödende med hjälp av en respirator. Sen var han förlamad i 3 månader. men han berättade oxå att han släppades efter 40-60 meter, mellan 2 Hjul på timmerbilen. Dock tycker jag att han berättelse är skum. men han visade fruktansvärt många är på armarna/benen. och var vig, så nån olycka måste han varit med om. Hans barndom kommer han inte ihåg mer av. han har dock ingen lill hjärna kvar efter olyckan.
sen när han vaknade, så kunde han inte svenska ett piss. men engelska kunde han hur bra som helst, sa han.

Tänkte att det lär finnas nån Artikel om denna mirakalösa Händelse.
Läkarna sa till han att han hade 1 på milijonen att överleva:S

Han måste juh ljuga totalt mkt.

Detta inträffade när han var 11 och nu är han 27 år...

Sen berättade han om en film som hette nåt med 90 minutes.

att det var en gubbe som kom från något möte...
men han tog en annorlunda väg hem och dör i en trafikolycka.

90 minuter efter han har skrivits ut död. vaknar han.

Finns denna film, vill jag verkligen veta vad den heter

Stavfel bjuder jag på=)

Visa ord skriver jag som dem låter. ni får nöja er med detta:S
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..