Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick inte upp den! hjälp

Postat av THUGO den 4 Februari 2008, 21:35
55 kommentarer · 1 024 träffar
för att gå direkt på sak, jag hade sex i helgen, men fick inte upp den :S

var på fest i helgen, och kvällen avrundades med att jag o en brud infann oss i ett sovrum, och båda förstod att det skulle leda till sex.

jag blev såklart kåt o fick bånge. men när kläderna väl åkte av, efter en del smekande så gick det inte att fortsätta :S

den växte till halva ungefär men sen hände inge mer, vilket såklart skapade problem.

jag blev nästan förvånad, det har aldirg hänt förut, sen blev jag arg på den, körde på så gott det gick, men helheten var vell inte så uppskattad. och jag skämmdes som fan.

hon är het, så där ligger inte problemet.

jag känner henne alltså, ganska bra oxå, och vi har hållt på o strulat på de senaste festerna, så jag blev ju lite nervös (jag gillar henne mycket i nyktert tillstånd oxå, så jag brydde mig om att det skulle bli bra för båda, inget fick gå fel, men det gjorde det ju verkligen)

min fråga till er är, 1. har ni något tips för att undvika detta?

2. bjud även gäran på andra tips ;)

jag är 17, och har hafft sex en hand full gånger innan (menas med 4 (5 nu) ggr, så ni behöver inte missuppfatta, eller dra nå fult skämt om den meningen :P)

vi hade ingen kondom, så jag var lite halv nervös över det men tror inte det hängde på det.
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..