Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsan hotar att slå mig

Postat av POCKETESS1. den 4 Februari 2008, 16:22
152 kommentarer · 1 159 träffar
Tja behöver er hjälp nu..

Min farsa har nått problem som ja inte fattar mig på, han kommer hem från jobbet och gnäller om varenda grej tex att de står ett glas i diskohon ist för i diskmaskin.. sen gnäller han för att jag inte stängde balkongdörren när ja höll på på terassen, skiter självklart i vad han säger eftersom jag va så less på han.. Då låser han mig ute, så jag rycker i dörrhandtaget till han kommer då öppnar han o försöker veva till mig, som jag visste.. Men höll mig undan, sen så berätta jag att om han slår mig kommer jag att polis anmäla de för misshandel..

Så då hota jag med att ja kommer inte bara stå där om han drämmer till mig jag kommer slå tillbaka, då går han fram o skriker bara "KOM DÅ KOM DÅ"..

Jag gjorde inget och han slog inte heller.. Men om han slår mig så kmr jag antagligen däcka direkt, o va fan ska man göra?

Ska man bara stå på sig o slå till han i ansiktet me nått hårt utan förvarning?

Vafan kan inte va bara jag som har de såhär? Vad ska ja göra behöver er hjälp annars slutar de väl på sjukhuset

VAD FAN SKA JA GÖRA? ska vänta tills han slår och stå emot o dra nått hårt i skallen på han?

Får ju ingen hjälp av min morsa heller hon bara säger typ "så går de" o såna saker.. de ju nå fel på dom!

vad ska jag göra ?

*Edit*

Jag snackade med farsan och berättade hur jag kände...

Han sa att han var ledsen att han var otrevlig , arg osv..

Men han var det för att han och min mamma ska göra slut! :(

Är det mitt fel tror ni ?

*Edit2*

Nu när mamma har flyttat ut så känns allt som jävla tomt..Jag kmr nog få mitt livs viktigaste val i helgen..

Vem jag ska bo med..

Eftersom att jag liksom inte vill svika nån liksom..

Asså mamma och pappa har sagt att jag bara får bo hos 1 antingen mamma lr pappa ?

Asså hur fan ska jag kunna välja ?
Föregående tråd
Nästa tråd

152 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 152 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..