Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The Game (Rnb)

Postat av Give it up den 4 Februari 2008, 15:16
86 kommentarer · 201 träffar
Tjenare FBare!

Frågan har kommit upp många ggr, både på flashback och runt om där jag bor. Är The Game en Rnb artist? Folk har spekulerat och diskuterat, kan dock inte hitta ett samband mellan deras svar. Vissa säger att hans dissar är en täckmantel och att han låtsas vara sur på hela G-unit för att folk inte ska upptäcka hans kärlek till RnBn. Andra säger att låtar som 240 Bars, Body Bags har en gnutta av RnB beats/texter i sig.

Jag undrar vad ni här på FB tror och tycker? Uppenbarligen är ryktena inte falska, att så många människor har fel verkar inte trovärdigt. Varför skulle dem tro det liksom?

Enligt mig är The Game samma typ av artist som t.ex. Usher. Dock döljer han det bättre (förklaring finns ovan). The Game är väldigt smart som artist, han har lyckats väldigt bra genom att dissa hela G-unit och har på så sätt blivit större utan att lyssnarna upptäckt hans RnB-talang han har. Detta är ett av de smartaste dragen jag har varit med om och har ni invändningar, skriv gärna till mig så att jag kan övertyga er.

Ordet är fritt, diskutera!

Är The Game en RnB-artist i grund o botten?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..