Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kossttillskott.

Postat av bizzy_d den 3 Februari 2008, 19:15
12 kommentarer · 60 träffar
Jag gör en tråd på FB för jag skulle behöva lite snabba svar. Jag vill ha svar av folk som verkligen KAN SIN GREJ och/eller har egna erfarenheter av det. Jag har gjort en likadan tråd på ett träningsforum också, men där är inte folk lika aktiva, utan jag behöver som sagt snabba svar.

Jag undrar vad skillnaden är mellan Whey-80 och Whey-100?

Och det står att det är ett "komplett proteinpulver som är anpassat för dig som idrottar, bygger muskler, eller vill bränna fett på ett effektivare sätt!".
Vad menar dom med bränna fett? Jag kör just nu med Gainer bara, men om jag kör med Whey-80, kommer jag då förbränna fettet eller menar dom att det är lite som Kreatin?

Gör det någon skillnad på min träning om jag börjar med Omega-3 fiskolja? Jag tränar hårt 3-4ggr i veckan atm.

Vilken Gainer, respektive Kreatin är bäst? Jag har nu Star Nutrition, Gainer Pro.

MVH shizzle!

Gymmar du?

42 personer har röstat

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..