Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HP support - Dålig stil?

Postat av Ninjahoe den 1 Februari 2008, 21:03
6 kommentarer · 310 träffar
Hej! För er som inte vill läsa en lång och ledsam historia så vill jag be er att lämna tråden nu.

Jo det är så att jag för lite drygt ett år sedan köpte en dator genom dustin ( www.dustin.se ) och redan efter Ca 3 månader krashade den. Skärmen blev helt svart och sen stod det "No Signal" och jag tänkte direkt att det var grafikkortet som hade pajjat. Ringer HP supporten och de hämtar datorn och fixar den, enligt de va det moderkortet som hade kolappsat och sen var det inte mer med det. Efter 1 vecka så händer exakt samma sak. Jag ringer då HP igen och medger mina misstankar om att det var grafikkortet som var trasigt och de hämtar datorn än en gång. Reperationen tar Ca en månad och ungefär 1 månad efter jag fått tillbaka den efter andra lagningen, där de bytte moderkort igen, så krashar den igen. Jag ringer HP och säger att de får titta igenom den ordentligt nu och att om de inte fixar den nu så vill jag ha en ny dator, det va samma problem som innan. De bytte moderkortet för tredje gången, reperationen tar Ca 1.5 månader och är anledningen till att jag missar sommar DH 07. Det går några månader och tanken att de faktiskt fixat problemet slår rot i mig tills det händer igen (samma problem). Det var nu några veckor sedan det hände och när jag då ringde till HP vägrade de fixa det, då garantin gått ut. Jag anser att detta är mycket omoraliskt och fel av de, när de inte ens lagar den ordentligt att inte kunna byta ut den. Ville bara se vad Fragbite tycker om detta.

Nej, jag vill inte ha medömkan så ni som tänker hävda det behöver inte kommentera.

Hur tycker ni att HP hanterade situationen?
Ge gjärna tips och idéer om vad ni tycker att jag ska göra.

HP

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..