Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hitta ngn jänta hjelp mig o min polare

Postat av zxc. den 31 Januari 2008, 23:43
11 kommentarer · 229 träffar
tjena alla fragbitare jag spelar ganska mycket world of warcraft eller ganska är väl en underdrift spelar typ 14 timmar per dag o sover 6 sen resten e väl typ dra i tarsan om ni förstår vad ja menar.
iaf jag har trötttnat ganska totalt på o sitta här för mig själv o kolla på kärringar på lite olika hemsidor så ja ni förstår jag orkar inte sitta o dra i han mer utan letar nu då efter nån tjej som helst ska ha stora bröst o stor röv men inte vara fet.
efteersom jag inte lär träffa sånna framflr skärmen så undrr jag givetvis vart jag kan hitta dem jag är ju inte på några små partyn o sån skit där de sägs att de bara e o dra in en kärring i ett rumm o köra henne sen ta nästa typ:P..
aja iaf e 22 år o har vart på baren o sånt men går ju bara åt helveter när jag ska bjuda på öl o sånt dem typ tar den o går lr skiter i de helt o hållet ..
så de e uteslutet o jag har inte många polare som hoostar några partaj så ja, har 1 polare här ute bor en bit utanför stan men han e väl ingen sån som sätter flickor precis:P..
iaf om ja ska ha en fesst med honom hur ska ja då hitta alla brudar som vi ska kunna ha de gött me ..
för ingen av oss känner nårra ,
ja vill inte köpa sex elr nån sån skit då känns de bara fel utan vill att nån ska komma o vara dominant men ändå inte göra de obekvämt för mej.. börjar bli desperat nu o min polare me så om ni här har haft nån brud ni har satt på eller nått o vet var vi hittar de så kan ni järna skriva hur ni hitta de.
obs de ska inte va nåt för hålland elr nå sån skit utan bara köra lite me de om man har lust.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..