Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skridskor

Postat av Cliffthebiff den 31 Januari 2008, 18:26
12 kommentarer · 62 träffar
Hejsan, Erik heter jag och har funnit en ishall i närheten vilket jag fann jädrans skojj, att åka runt på isen med någon kompis dvs.

Nu är det så att jag inte har några skridskor, tänker då köpa ett par billiga på någon affär istaden någon dag när jag har tid och lust.

Har tittat runt lite på alla olika sidor, affärerna som vi har här(Som säljer hockeysaker)

Teamsportia, stadium, Intersport ;/ Intersport och Teamsportia säljer endast dyra saker verkar det som, dock hittade jag ett par billiga på Stadium´s hemsida.

http://www.stadium.se/is-bin/I NTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium- SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/Vie wProductDetail-Start;pgid=DlEk _Okm3TdSR0sh5YTZbMFP0000HQRwWM 6S

Dock verkar det som att jag kommer få lägga ut upp mot 1000 kronor för att åka någongång då och då, vilket jag helst inte vill

Är det så hära på alla ställen? Desto större fötter desto dyrare?O,o

Numeró 40-42 är det jag söker, dom billiga finns ju bara i 32-38 :/

hjälp mig att hitta ett par billiga skridskor!!!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..