Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Manne instängd på toaletten

Postat av Davenport den 31 Januari 2008, 14:50
25 kommentarer · 120 träffar
Hejsan fragbite!

Jag och hyvlarN gillar att busa.Idag var manne offret. Vi skulle låsa in manne (viking@profil) på toaletten. Vi tog tag i varsinn arm och tryckte in honom. Sen drog vi igen dörren och la tre stolar mellan två dörrar, sedan kunde han inte komma ut. Han satt där ett tag och vi skrattade, sedan möttes vi av Leif "Hajtanden" Ekman. Leffe såg att vi hade något skumt på gång.

Leif kom till mannes undsättning och slet bort stolarna med ena armen. Och vi blev väldigt besvikna. Vi skulle göra det igen! Vi gjorde samma sak igen och låste in manne. Men denna gång skvallarade manne till en lärare som hade ett långt argt samtal. Manne var jätteledsen och han var rädd för trånga utrymmen.

Så nu har de talat med våra föräldrar och vi är rädda. Var det rätt av Manne att skvallra? Vad tycker du om folk som berättar för lärare? Själv tycker jag det var dåligt gjort!

EDIT: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-mannefast.JPG Bild på anordningen

EDIT2: Idag ger Manne mig konstiga blickar, han säger ingenting och sitter ensam i sofforna. Läraren har sagt att hon vill prata med mig efter skolan. Jag är lite rädd, mannes kompis Antonio har sagt att han ska döda mig. Manne har förlåtit hyvlarN men inte mig, vad är det för stil? Snälla fragbite, vad ska jag göra?

/ModerateN^
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..