Polarn har problem med maffian
Igår träffade jag en polare som jag var hur tight som hälst med tidigare men tappat kontakten lite med på sista tiden. Vet inte riktigt varför det har blivit så, det har väl sina orsaker men jag kan bara spekulera och jag vill inte göra det i ett öppet forum.
Vi träffades på ett café. När vi satt med varsin kaffe så tog han upp, efter det vanliga skitsnacket om brudar, att han kommit på kant med maffian. Det började med att han köpte smuggelsprit. En dag så hade langaren med sig narkotika (hasch) som han testade. Han gillade det och fortsatte. Sen fortsatte det med amfetamin och ecstasy ibland. Han kom in i en dålig period i skolan och hans farsa dog. Det fick honom att gå in i en depression.
Som synd är ringde han inte en psykolog utan började istället med ett större missbruk av amfetamin. Efter att tag behövde han begå inbrott för att ha råd med sitt missbruk. Efter ytterligare en tid så började han sälja narkotika själv för att ha råd. Det hela slutade med att han snodde narkotika ifrån maffian och använde upp det själv utan att betala.
Nu säger de att de ska döda honom om de itne får sina 100 000 kr inom två veckor. Han frågade om han kunde få låna det av mig. Jag har pengar men är osäker på om jag ska låna ut.
Vad tycker ni om allt det här? Diskutera.
En polare till mig och en polare till han(HEHE) var in till ett gammalt hus i trakterna där dom bor. Men det visade sig att huset ägdes av någon och nu får han inte gå på stan själv o.s.v.
Hells Angels är efter honnom för ägaren var tydligen medlem eller något sånt. Ganska läskigt om jag får säga det..
Sen läste jag #204 och la märke till vem författaren var. Säger bara - Don't let him have it! Du är löjlig litzor! Hoppas att du har mer respekt irl!
puss!
grejen är att om han lyckas få ihop sina 100k så kommer killarna att pressa han på mer å mer pengar som dom vet att han aldrig kmr kunna få ihop (när han inte betalar tillbaka så torterar dom han lite och säger att nästa gång så är det slut med han eller nån familjemedlem osv).. Dom säger att saker har blivit försenade, maffiakillen var skyldig någon annan pengar pga hans skuld osv, saker för att sen tvinga han till massa skit, bull men det är så det funkar i den kriminella världen
dålig myt dessutom
Om detta nu stämmre dock så försök ta hand om din polare och visa han den ljusare vägen
Hoppas allt går bra
fred o kärlek
Tror du han tvärt lägger av med sina droger och aldrig mer sysslar med sånt och ett tack är allt du får?
Eller tror du att han kommer fortsätta med skiten, eftersom han nu är räddad ur situationen?
hahahaha sånt gör inte dom. Lovar dig. Din kompis ljuger för dig.
"Tjenare, är det HA? Bra, ehm min polare är borta och jag undrar bara om ni har dödat honom?"