Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn har problem med maffian

Postat av Litsor_Skilsor den 31 Januari 2008, 08:54
244 kommentarer · 518 träffar
Igår träffade jag en polare som jag var hur tight som hälst med tidigare men tappat kontakten lite med på sista tiden. Vet inte riktigt varför det har blivit så, det har väl sina orsaker men jag kan bara spekulera och jag vill inte göra det i ett öppet forum.

Vi träffades på ett café. När vi satt med varsin kaffe så tog han upp, efter det vanliga skitsnacket om brudar, att han kommit på kant med maffian. Det började med att han köpte smuggelsprit. En dag så hade langaren med sig narkotika (hasch) som han testade. Han gillade det och fortsatte. Sen fortsatte det med amfetamin och ecstasy ibland. Han kom in i en dålig period i skolan och hans farsa dog. Det fick honom att gå in i en depression.

Som synd är ringde han inte en psykolog utan började istället med ett större missbruk av amfetamin. Efter att tag behövde han begå inbrott för att ha råd med sitt missbruk. Efter ytterligare en tid så började han sälja narkotika själv för att ha råd. Det hela slutade med att han snodde narkotika ifrån maffian och använde upp det själv utan att betala.

Nu säger de att de ska döda honom om de itne får sina 100 000 kr inom två veckor. Han frågade om han kunde få låna det av mig. Jag har pengar men är osäker på om jag ska låna ut.

Vad tycker ni om allt det här? Diskutera.
Föregående tråd
Nästa tråd

244 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar