Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jag orkar inte meeeer

Postat av dem0n den 30 Januari 2008, 02:07
156 kommentarer · 85 träffar
jag klarar bara inte av det längre, alla är så äkligt falska och dom man trode att man kunde lita på sviker mer och mer. Jag kan inte säga mer en att alla borde tänka om. Läs och fatta ta åt dej om du vill, men jag hoppas att någon en dag fattar att man inte ska dra förhastade slutsatser, men endå kunna dömma vad som är rätt och fel själv. alla skriker "JÄVLA EMO" efter en, vad hjälper det? jag är inte emo, men jag är inte en fjortis. se mej som Ronja, och inte en som alla andra, OCH NEJ DU ÄR INTE EN I MÄNGDEN. (du vet vem du är)Snälla ser ni inte att hur ni en gör så mår någon dåligt, Tänk på konsekvänserna innan ni gör något. Jag lovar jag fick tänka mycket innan jag gjorde mitt val. men som sakt livet gårvidare nu och jag skulle må skit bra om en person fatta vad han höll på med.

Bara en sak till, jag är inte perfekt, jag är inte vackrast, jag är inte en ängel, men jag är väldigt tacksam över att jag lever. och jag klarar bara inte av att se fler må som jag, Livet värkligen rasade på ett halv år, och du sitter sär och gottar dej åt att jag mår BLURK! men helt seriöst, hata inte folk försen ni känner dom helt, ett år och tre veckor som var det bästa i mitt liv, 6 månader har gått nu, och fortfarande så trakaserar du mej, låt mej vara, älskar du mej.... låt mej gå, för det är det jag vill, Jag har en ny kille, jag älskar honom, han får mej att vilja leva, det finns folk som omedvetet räddat livet på mej, igenom att bara vara mina kompisar, tack till dom!

Du vet att jag skulle kämpat för dej om jag inte måt så jävla dåligt just då, flåt, ;/

(handlar om tre olika killar och massa andra idioter)
Jag kommer ihåg för några år sedan, då va jag en helt annan person än vad jag är idag. Då mådde jag från början jätte bra, allt va perfekt med vänner och sådant. Men jag började må mer och mer dåligt när skitsnack kom med i bilden! De är sjukt hur mycket skitsnack som pratades när man va yngre, att man orkade, att man lyssnade, att man överhuvudtaget brydde sig, men hur som helst började alla snacka skit om varann och jag tog åt mig av så mycket som jag egentligen inte borde brytt mig om. Men för ungefär 2 år sedan var jag en tjej som hela tiden ville stå i centrum och synas, få de snyggaste killarna, och vara bäst på allting. Och jag fick några av de "populäraste" killarna i då läget. Men inte fan blev saken bättre, för när de tog slut med en kille blev jag kallad player, och herregud. Hur som helst knäckte allt skitsnack mig och jag mådde jätte dåligt ett flertal gånger, helt ärligt höll jag på att ta livet av mig några gånger för att jag inte orkade med allt, idag tycker jag att jag var pathetisk, då ville jag vara någon som syns hela tiden och idag vet jag att det är bara jobbigt att leva så, det är jättejobbigt när alla vet direkt när man gjort något, jag hade lixom inget eget privat liv utan alla visste allt. Idag är det verkligen inte så, jag pratar inte så mkt om mitt privat liv förutom med mina närmsta vänner, skulle alla veta allt om mig idag så skulle jag ha det ännu jobbigare än vad jag hade för några år sen. Det är mycket skönare att leva som jag gör idag, jag söker mig inte till uppmärksamhet och jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, dom får tycka vafan dom vill de på värkar inte mig, för jag vet vem jag är, och så länge jag trivs med mig själv så ska jag inte bry mig om vad andra tycker.

kan någon hjelpa mig? jag pallar inte mer.. tips på vad jag ska ta mei till eller? :ss tack o puss

156 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 156 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..