1
Polare?
Postat av tEh_frEak den 29 Januari 2008, 14:13
19 kommentarer · 118 träffar
Hej alla fbare, jag lanade hos en polare för några helger sen, vi hade skit kul praccade sönder, rökte vattenpipa osv. På söndagen när ja åkte hem så frågade jag min polare om ja kunde ställa datorn här över natten bara? Polare: ja klart du kan.
jag: se till så ingen rör den bara, han va okey de är lugnt mann1.
sen nästa dag kl 12 gick jag hem till han(Han bor exakt vid skolan) då sitter hans polare vid min dator, han har suttit där hela natten. och de va inte allt när ja kollade igenom datorn , fattades ram minnen, och gissa var dom satt, jo i min " polares dator" han ba ja skulle bara prova hur det funkade, så ja tog tillbaka dom och tog med datorn till skolan eftersom inte pappa kunde hämta datorn. Lite senare på dagen hade han sagt till min polare att han skulle ha tagit dom om ja inte hade märkt det, men till mej blånekar han allt.
så vad tycker fragbitarna om detta? är han en polare `?
Fundera och diskutera?
Mvh / kevin^zPAYLARN
jag: se till så ingen rör den bara, han va okey de är lugnt mann1.
sen nästa dag kl 12 gick jag hem till han(Han bor exakt vid skolan) då sitter hans polare vid min dator, han har suttit där hela natten. och de va inte allt när ja kollade igenom datorn , fattades ram minnen, och gissa var dom satt, jo i min " polares dator" han ba ja skulle bara prova hur det funkade, så ja tog tillbaka dom och tog med datorn till skolan eftersom inte pappa kunde hämta datorn. Lite senare på dagen hade han sagt till min polare att han skulle ha tagit dom om ja inte hade märkt det, men till mej blånekar han allt.
så vad tycker fragbitarna om detta? är han en polare `?
Fundera och diskutera?
Mvh / kevin^zPAYLARN