Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fjortis eller emo?

Postat av perence den 28 Januari 2008, 21:49
24 kommentarer · 163 träffar
Tja.
Jag är 16 år gammal och i min ålder så finns de bara 2 sorters tjejer,
emos och fjortisar.
Finns knappt något imellan.
I min åldersgrupp kan man nog säga 14-17 så kan man beskriva dom såhär:
Emos är sådana som har märkt ut en eget ställe där dom samlas i klungor. Och står där med sina kanske 20 år äldre killar som har fått skägg innan dom redan kommit i puberteten.
Dom färgar sina hår svart, använder en hel maskara burk runt ögonen för att kunna överleva dagen.
Sedan ha massa läder rockar ner till skorna och avklippta vantar, och kängor upp till knäna är bara standard.
Sen hälften av dom har verkligen skärt sig på armarna.
de är helt sjukt imo. Om dom mår så dåligt kan dom väl besöka en läkare om depression än att hångla med 40 åriga gubbar och halvt bli våldtagna så deras liv bli förstört.

Sedan fjortisar eller "Negrerna" som vi brukar kalla dom.
Innan dom går till skolan står dom 4 timmar och doppar huvudet i en spann med brunkräm, sedan piffar upp håret i 2 timmar.
sedan i skolan står dom 2 timmar på toaletten innan dom går in på lektionerna, sen går de så varenda rast.
Sedan ska vi inte prata om hur de ser ut på fester.

själv så gillar jag att gå på fester, träffa trevligt folk och bara ha kul. men nu verkar de som när man kommer till en fest 20.00 så ligger hälften av tjejerna ner på golvet, spyr upp den rena vodkan blandat med brunkrämen redan.
Tävlar dom om vem som kan bli fullast först eller?
Sedan andra hälften sitte på toan och sminkar sig för att komma ut ur dörren med de 43 lager brunkräm de har på sig, då har alla gått.

jag bor i borås, och kan säga alla som varit på södra torget (där bussarna går ifrån), där på Södra Torg Kiosken står de ALLTID 10 emos med sina 40 åriga killar.
Asså, vi måste göra något åt detta.

Sedan, finns de inga andra tjejer än emos eller fjortisar?
i min stad verkar de inte finnas något imellan, seriöst börjar bli trött på denna skiten :/

ursäktar för eventuella stavfel :/

Emos eller Fjortisar.

74 personer har röstat
Föregående tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..