Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Keylogger/virus?

Postat av dwiib* den 28 Januari 2008, 04:28
8 kommentarer · 44 träffar
Godkväll!

Jag satt och slösurfade lite på fragbite såhär på småtimmarna och trillade som vanligt in på någon meningslös tråd, närmare bestämt denna; http://www.fragbite.com/?threa dID=512290
Efter att ha läst några kommentarer råkade jag av en händelse klicka på #78's kommentar, utan att riktigt läsa vad det stod i länken.
Jag insåg ganska snabbt att det var en meningslös sida och klickade bort den, men eftersom jag vet att det är lite inne med keyloggers och lite annat smått och gott nu så blev jag lite orolig och undrar jag om man kan se det på något sätt? Jag har förövrigt scannat datorn med Kaspersky anti-virus utan att hitta något.

Så det jag undrar är väl egentligen om det är någon annan som har klickat på länken och vet vad det är för något och om jag bör vara orolig? Användaren spammar förövrigt ut samma länk i alla sina kommentarer, bara så ni vet.

Jag föredrar seriösa svar men oseriösa är varmt välkomna dom också!
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..