Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Juop Reseguide

Postat av Blabaret den 27 Januari 2008, 01:10
4 kommentarer · 194 träffar
Tjollahopp Juop här !

Nu far ju massor med folk på semester och då tänkte jag att det är vissa saker man borde komma ihåg.

- Var Alltid misstänksam , man kan aldrig lita på nån.

- Ta med svenska kondomer , man kan aldrig lita på deras
kondomer. Dom spricker du får syfilis och du dör.

- Det kan löna sig att lära sig lite av språket där man ska resa.

- Köp inte kondomer där , Man vill inte stå i en lång kö och se massor med folk le åt en när dom går förbi. Sen när man ska betala är det 2 butiksbiträden som skrattar åt en. Sen till slut när man kommer så ser man att kondomerna är extra small.

- Passa dig för Shemales och transvestitor. Du vill inte hångla med en sån hela kvällen och sen märka att den tjejen har en penis.

- Shemales har Silikonpattar så om du ser att det är fejk pattar så passa dig.

- Lägg märke till dom smådetaljerna , händer ,ansiktsdrag ALLT och jag menar ALLT är viktigt , för du vill inte bli påsatt av en kines på en toalett.

- Även om du är kåt och dum så låt inte din penis välja brud. Tänk efter och ta dom brudarna som är på barer etc. Inte dom som är på gatan med en stor skylt som det står : BLOWJOB 10$ ... Tro mig , det vill du inte.

- Man kan också lära sig lite om landet innan man åker iväg... Om det är ett I-land eller ett U-land. I-land menas med fina, färre brudar men kostar betydligt mer. U-land menas med FLER brudar och billigare men tyvärr fler könsjukdomar.

- Och Till Sist Använd kondom , tro inte på bruden att hon säger att hon är oskuld. Under själva samlaget känner du att hon är inte alls trång. Sen restan av samlaget tänker du på vilka könsjudomar du har fått. Sen Nästa dag lever du med ångesten. Och till slut vågar gå till det lokala sjukhuset. Där du får veta att har fått flatlöss och måste raka alla pubishår. Självklart är dom på sjukhuset villiga att göra det. Men självklart ska dom ha lunch rast också så dom lämnar det halv färdigt. Sen efter lunchen märkar man att det är en annan som rakar pungen på en. Så sammanlagt var det nog 10 personer som såg mina små ägodelar.

- Så.. LITA PÅ INGEN

Sådär det var väl allt. Skriv om jag ska lägga till nåt eller radera. Skriv också om ni kommer ha använding för den.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..