Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nazismpropagande genom releasegrupper?

Postat av Lingz0r den 24 Januari 2008, 23:04
23 kommentarer · 138 träffar
Okej topicen kan vara lite överdriven men jag blev själv väldigt rädd av det här. Jag började kolla på filmen The bucket list från releasegruppen CAMERA och en gång i filmen så kände jag att det var någonting konstigt, någon annan bild som kommit in...Alltså som om någon hade klippt in en bild en tiondelssekund som inte tillhörde originalfilmen. Detta är ett känt marknadsföringsknep och använders förr i tiden av bland annat coca-cola, folk blev sugna på cola efter bion utan att veta varför....

Men nu till saken, jag kollar på filmen och runt 49:30-49:45 alltså 15 sekunder mellan 49 minuter och 30 sek in i filmen och 49 minuter och 46 sekunder in i filmen så kommer en sån där blixtrande bild igen, denna gång är jag helt säker på att det är en bild på Hitler fotograferad från ett sidoperspektiv... Jag har inte lyckats pausa mitt i framen i VLC och jag funderar nu på att undersöka saken vidare via redigeringprogram.

Jag undrar om någon av er har stött på något liknande? Och tror ni att det är releasegruppen som gör detta? Eller kanske den som laddat upp på torrentsidan? Sjukt äckligt och läskigt tycker jag det är iaf :)

–– EDIT ––-

Det var inte Hitler, det var Jack nicholson :), läs kommentar #4
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..