Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idrottsläraren orättvis!

Postat av fIDDEx den 24 Januari 2008, 22:40
169 kommentarer · 99 träffar
Japp ok, För att göra en lång historia kort så tar jag det lite fort.

Jag har haft samma idrottslärare sen jag gick i klass 2, går nu sista året på högstadiet (nian).

Har hela mitt liv varit intresserad av idrott och hälsa.

Redan i klass 2 var idrottsläraren imot mig. Han stängde av mig (HAHA) för att jag spelade fotboll med basketbollarna osv osv..

Nu går jag i nian och har haft en annan lärare i sjuan och åttan. Nu har jag fått tillbaka denna gympalärare.

Mina fördomar mitt invandrare har växt sig större men det hör inte hit.
Iaf. Har haft VG / MVG på allting i sjuan och åttan och gick utt åttan med ett VG på betyget. VG+ om jag frågade min svenska gympalärare.

Nu har jag haft en termin i nian och börjat den andra och läraren har verkligen någonting emot mig. Han gnäller och är allmänt dum i huvudet. Gör xakt samma grejjer som för den svenska läraren. Är en av dom bättre idrott i klassen så visst, man kanske inte passar bollen till den sämsta hela tiden men.

Fick betyg G iaf vilket jag tyckte var helt vrickat när jag har haft dom bästa resultaten på prov / teoretiska grejjer.

För att inte tala om denna lärares orättvisor mot tjejer.
Finns tjejer i min klass som får MVG bara för dom är duktiga på att sprattla runt lite i en bassäng fylld med klor (stavnin)?
Som inte ens kan sparka en fotboll på idrottslektionerna.

Har ni varit med om något liknande. Vad tycker ni om orättvisorna mot killar i skolan.
Föregående tråd
Nästa tråd

169 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 169 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..