Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fascist, inte rasist!

Postat av Litsor_Skilsor den 24 Januari 2008, 14:21
24 kommentarer · 43 träffar
Jag vill skriva detta mail för att visa att man kan vara fascist utan att vara rasist. Jag har själv ingenting emot invandrare, finns tvärt om många invandrare som är konservativa och fascistiska. Jag är dock fascist i och med att jag tror på att staten ska vara hård mot alla som sätter sig upp emot den fria marknaden. Jag tycker tex inte att latmaskar som är arbetslösa eller blir sjuka med vilja ska få en massa stöd ifrån oss andra som har jobb och är friska. Vill dessutom att vi ska ta pengar ifrån onödiga saker som tynger stadskassan och spendera det på militären så att vi kan bygga ett starkt sverige igen.

Diskutera om ni är rasister eller fascister eller vad ni tycker om dessa. Diskutera också om du skulle kunna tänka dig att rösta på ett fascistiskt men icke främlingsfientligt parti om det kunde bilda regering med moderaterna.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar