Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skrattar för mycket... vad göra?

Postat av Fredric den 23 Januari 2008, 19:25
22 kommentarer · 576 träffar
Huhu,

Nu kanske ni tror att detta är en väldigt oseriös tråd, men jag vill att den ska vara så seriös som möjligt...

Det är så att jag skrattar alldeles för mycket och då menar jag verkligen att jag skrattar för mycket, jag kan liksom skratta åt små ungar som ramlar och slår sig och det är ju inte så kul, nä det är det inte...

Nu tänker ni säkert "Shit, killen måste ha problem... som skrattar åt små ungar som slår sig"

Men om man tänker efter så är det väl rätt så kul? Att se små ungar ramla omkull och bara skrika... sjukt jag vet.

Jag skrattar för mycket helt enkelt, men jovisst det är väl positivt men inte så positiv när man försöker vara seriös och sedan bara helt plötsligt börja skratta...

Så jag anser att jag behöver hjälp med detta, så vad har ni att ge?

Skulle vilja ha alla tips som ni kan tänka er står inte ut en sekund längre, nog för att det är skönt att skratta så att man faller omkull men inte flera gånger om dagen, folk får ju för fan en dålig syn på en och det vill jag ju absolut inte.

Mitt skratt brukar oftast funka som en kedjereaktion och jag kan inte rå för det, hände en gång att jag började asgarva åt en teckning i skolan när vi hade lektion och då helt plötsligt så började alla skratta och jag var tvungen att lämna klassrummet.

Jag har försökt att liksom säga åt mig själv i början av dagen att inte skratta när jag är med kompisar... men nehe, vad tror ni händer när jag säger det?

Jag börjar skratta.

SÅ HJÄLP...

Finns säkert människor som inte skrattar åt nånting! Så tråkig vill jag inte bli men så att jag liksom inte skrattar åt allt.

Skrattar du för mycket?

74 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..