Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har du Linksys? Kolla hit

Postat av ViceGuy den 22 Januari 2008, 22:54
4 kommentarer · 80 träffar
Jag har ett par problem med min Linksys router.

Det allra största felet är att datorerna i nätverket tappar connection mot internet titt som tätt. Ibland en gång i timmen, ibland var femte minut. Det varar bara i någon sekund men det räcker för att bli bortkopplad från eventuella Spel man kör, MSN/IRC loggas ut och det är oerhört frustrerande.

Jag har provat att Reseta routern, bytt ut tp-kablar, använt DMZ, ominstalerat alla drivrutiner. Inget verkar funka.

Värt att nämna kan vara att routern fungerat felfritt fram tills för några månader sen.

Ett annat, lite mindre problem i jämförelse med det första, är att jag enbart får ut ca 7-8 mbit nedströms med mitt 24/mbit Comhem med routern ikopplad. Utan routern kommer jag upp i 18-19.

Jag hoppas att ni som har Linksys kanske har upplevt samma problem och kan hjälpa mig att fixa detta.

Tack på förhand

Router?

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..