Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svälja en stor lös

Postat av Sajtek den 22 Januari 2008, 19:56
54 kommentarer · 352 träffar
Tja

Varför går jag i skolan? Jobbar inte på lektionerna? Jag jobbar hemma (har betyg i allt för de som undrar) och skolka går ju inte längre här hemma.

Antingen ska jag ha feber eller så ska jag kräkas.

Ideèn slog mig, varför inte svälja en snus? Jag baxxade precis en snus ifrån farsan och bakade den, sedan la den i lådan.

Antar att man spyr om man sväljer en snus? Då menar jag stoppa in en rund boll i munnen och svälja direkt :)

Men tänk om det blir så allvarligt så man kvävs av sina egna spyor, någon som har testat någon liknanden?

Pappa berättate för länge sedan om en kille som spelade fotboll med en snus inne. Killen blev förstås snusfull och sprang in i en stolpe och svalde snusen. Han avled på planen, reason: kvävd av sina egna spyor.

Där har ni anledningen till att jag är lite tveksam.

Om jag gör det som jag förmodligen kommer göra, så kommer det komma upp en video på det imorgon.

Rasta peace!
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..