1
Bygg datorn till mig :)
Postat av perence den 21 Januari 2008, 21:12
18 kommentarer · 173 träffar
Tja, funderar på att sälja min dator och köpa en ny.
vet att de är billigast att köpa i delar och bygga ihop den själv fast tror knappast jag klarar de.
men om jag nu köper vill jag ha en som är lite "framtids säker"
och inte blir kass inom typ 2-3år.
Kraven för datorn:
Windows Xp.
2gb ram eller mer.
Intel Quad core
500gb hdd
nått geforce 8800. har fört att 512 mb ska va mest värda priset men de som ni vet är bäst.
maxpris 12 000.
Så någon kan t.ex. visa era förslag från komplett och datorbutiken så länka eller visa print för jag vet liksom inte vad som passar till vad :)
så, om jag gillar ert paket, så finns de någon i boråsområdet som skulle kunna bygga ihop den till mig för en viss summa pengar, eller kan man be dom på datorbutiken eller komplett göra de åt en.
Och isåfall, hur mycket kostar de?
tacksam för svar och ber om ursäkt för ev. stavfel.
vet att de är billigast att köpa i delar och bygga ihop den själv fast tror knappast jag klarar de.
men om jag nu köper vill jag ha en som är lite "framtids säker"
och inte blir kass inom typ 2-3år.
Kraven för datorn:
Windows Xp.
2gb ram eller mer.
Intel Quad core
500gb hdd
nått geforce 8800. har fört att 512 mb ska va mest värda priset men de som ni vet är bäst.
maxpris 12 000.
Så någon kan t.ex. visa era förslag från komplett och datorbutiken så länka eller visa print för jag vet liksom inte vad som passar till vad :)
så, om jag gillar ert paket, så finns de någon i boråsområdet som skulle kunna bygga ihop den till mig för en viss summa pengar, eller kan man be dom på datorbutiken eller komplett göra de åt en.
Och isåfall, hur mycket kostar de?
tacksam för svar och ber om ursäkt för ev. stavfel.