1
Rykande kök!!!! (riktigt dumt)
Postat av BajsmanneN^ den 20 Januari 2008, 03:03
19 kommentarer · 62 träffar
Tjenna FB! höll på och diska upp efter mig och upptäkte att jag hade bränt en av mina grytor, så då satte jag igång med stålul och stuff men inget funka, så då fick jag för mig att jag kanske borde koka något i grytan så de brända försvinner, så jag satte grytan på spisen och mossa ner typ 5 matskedar margarin, efter 5 minuter började skiten ryka som in i helvete, då fick jag panik och som man brukar göra i paniksatta situationer göra man något dumt, jag tog den super varma grytan med den rykande margarinet och hälde iskallt vatten i den och då blåste de upp till ett vulkanutbrott och hela jävla köket var fullt med rök, då var jag tvungen att öppna alla fönster i hela lägenheten för att få ut all rök, sen sprang jag in på toa där de var rök fritt och läste 91:an och kalle anka i 20 minuter. Kul. Nu är lägenheten inte full med rök längre, utan kyla... kommer nog inte kunna sova på ett tag till, klockan är 03:04 :'(
/ Ursäktar stavfelen om de finns några, har bråtom...
Så nu undrar jag, röken som kom steg till taket, är den giftig eller inte? sen vad är de dummaste du har gjort? :D
/ Ursäktar stavfelen om de finns några, har bråtom...
Så nu undrar jag, röken som kom steg till taket, är den giftig eller inte? sen vad är de dummaste du har gjort? :D