Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hennes föräldrar ska skilja sig *HJÄLP*

Postat av Fredde_fotboll den 19 Januari 2008, 12:11
43 kommentarer · 5 858 träffar
Det är så att min bästa tjej kompis sa till mig för ungefär 2veckor sen att hennes föräldrar skulle skilja sig. Men hon hade inte förstått då vad det innebär. Det var 2 dagar sedan. Hon kom till skolan som aldrig förut, hon verkade ledsen och hon tyckte allt var bajs och allt sa hon. Ingen visste direkt vad som hade hänt, och igår fick jag veta att det var att hennes föräldrar skulle skilja sig åt. Jag prata lite med henne på msn och så och sa att hon inte skulle försöka tänka på det, men det är grymt svårt att sluta tänka på de när hon har levt 16 år med en stor familj. Och helt plötsligt ska de skilja sig ifrån, Väldigt jobbigt. Jag vet inte direkt hur jag ska hjälpa henne och behöver eran hjälp! Iskolan är hon som aldrig för, jo,visst hon pluggar som vanligt. Fast hon ... Är på mig mer, som kärlek. Hon drar mera skämt och kan på rasten börja ligga på mej och säga typ åhh jag orkar inte mer jag sover på dig. Det har hon aldrig gjort förut, hon har knappast tagit huvudet på axeln, kan ha hänt ett få gånger. Fast nu _VARJE_ rast gör hon de och kan hålla min "ARM" inte hand. Och gunga med den och allt. Hon ler som en "Bitch blick" Dvs lägga huvudet på sidan och se så grymt söt ut!. Jag vet inte om hon gillar mig som kärlek, att hon vill ha en kille som vill hjälpa henne! Och då tänker jag ställa upp! Jag gör allt för henne för hon är världens bästa tjej.
Hur ska jag passa på att försöka få henne som min tjej? och hur ska jag hjälpa henne?

# Brukar skriva lite texter att jag alltid finns för henne och om de är något hon vill kan hon alltid säga de till mej och att jag bryr mej om henne m.m.#

Någon som har något tips?
Antar att många har skilda föräldrar här? hur fick ni hjälp av era kompisar?

Ni som hjälpte eran kompis när deras föräldrar skulle skilja sig hur gjorde ni ??

Hjälp mig snälla! Jag vill verkligen att hon inte ska tycka livet suger, blir ledsen att få höra de! För hon är en sååååå underbar glad person innan detta hända! Fast hon är glad ändå fast inte lika så som förut.

// Mvh - Fredrik
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..