Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
förmodligen inte, hur ofta ser man homosexuella göra något sådant. (hångla med sin pojkvän mitt på torget)
alla känner sig nog inte säkra även om man har gått ut med att man är homosexuell.
Om man är en riktig bög och har en pojkvän så känns väl det naturligt att hångla med denna person? Precis som om vi straighta skulle kunna hångla med sin brud på stan? Big deal..
Killar som hatar bögar är osäkra på sin egen sexualitet...
Har inget emot bögar men jag kan medge att jag känner mig obekväm när killar kysser varandra.
Jag grovhånglar inte med flickor nere på stan så varför skulle jag göra det som bög? Visst, pussas, kramas och hålla handen skulle jag nog absolut göra eftersom att det gör man som hetro också. Men tror inte att ens åsikter om när hånglande bör inträffa skulle förändras radikalt.
Sen så om jag ser ett hetropar kyssas på stan så fastnar nog blicken på dom i någon sekund men inte fan har jag med saken att göra om de kysser varandra? Ser absolut ingen anledning till varför folk stör sig på det, gillar man inte homosexuella så kan man bara vända på huvudet och titta någon annan stans.
Om jag var homo, skulle jag väl stå för det. Står alltid för vad jag tycker osv. Ser det inte som något annurlunda då. (är inte gay) för er
små killar som tycker så.
Jag är inte bög, jag har flickvän sedan 1 år och några månader. Ifall jag hade varit bög hade jag varit precis likadan som jag är med min flickvän. Varför ska de anpassa sig?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
om jag kände så skulle jag knappast skämmas över det.
De har inget emot homosexualitet.
Alla killar accepterar tjejer som är lesbiska bara för att det förknippas med all lesbisk porr som varenda killer verkar älska.
omg...
kärlek är kärlek.
:D
alla känner sig nog inte säkra även om man har gått ut med att man är homosexuell.
Skulle jag bry mig om två killar höll varandra i handen? Nej.
Har inget emot bögar men jag kan medge att jag känner mig obekväm när killar kysser varandra.
OnT: Hade nog visat det ja.
Sen så om jag ser ett hetropar kyssas på stan så fastnar nog blicken på dom i någon sekund men inte fan har jag med saken att göra om de kysser varandra? Ser absolut ingen anledning till varför folk stör sig på det, gillar man inte homosexuella så kan man bara vända på huvudet och titta någon annan stans.
små killar som tycker så.
Jag hade inte "grov"hånglat på stan men såklart hade jag säkert hånglat
#53 om jag plötsligt blev homo NU, så skulle ja resonera så...
annars så har jag inte den blekaste aning.