Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Era sexberättelser.

Postat av eKING den 17 Januari 2008, 17:45
141 kommentarer · 6 130 träffar
Hej, jag heter Erik. Jag är född 1989, alltså är jag 18 nu.

Jag har totalt haft sex med 10st.

Edit: Vart 11 igår (2008-02-02), se info nedan.

Den första, då var jag 14, dagarna innan jag skulle fylla 15. Var tillsammans med en brud, Anna, som är född år 1990. Och det var väl min födelsepresent kan man säga. Det var första gången, och kanske inte så bra som man hade hoppats på. Gick fort :P Jaja, nu var det gjort iaf.

Dam nr2 heter Sarah, född 1989. Nu hade jag precis fyllt 16. En kompis från yngre dagar. Dock så var vi båda berusade. Hade träffats på lite fester innan, sen så ringe hon till mig och fråga om hon kunde komma över. Och så ja, ni fattar. Iaf, bland de bättre jag haft sex med.

Kap 3. Theres. Också född 1989. Jag är fortfarande 16. Gått på samma skola ganska länge. Så vi kände varandra si sådär. Det hade varit fest hemma hos mig. Och hon stannade kvar. Det här var dock den sämsta jag haft. Hon låg bara där, som om hon var ... typ död. Jaja, sex är kanske inte alltid så glamoröst.

next one, Olivia. född 1987. Jag var 16, skulle snart fylla 17. Vi träffades faktiskt när vi lirade cs tillsammans, jag var och hälsade på henne med en polare. Senare på den kvällen hade vi sex. Jag och polarn låg över där. Något att tilläga var att vi faktiskt var nyktra. Den brud som jag testat flest ställningar med. 5 olika (!) :)

NR5, heter Jess, född 1988. Jag var 17 och var på semester i USA med en polare, hon och hennes kompisar bodde med en av tjejernas mamma i stugan brevid oss. Vi fick kontakt en dag vid poolen och vi gjorde lite "utflykter" tillsammans. Iaf, dagen innan hon åkte hem så hade vi sex, inte helt nyktra. Hon var dock ganska bra, helt klart på övre halvan av min lista

Brutta 6. Hon är född 1990, jag ska strax fylla 18. Vi träffas på en förfest hos en av mina killkompisar. Vi gör inget spec, sen träffas vi igen på den festen vi skulle till. Då blir det lite mer intimt. Sen går vi hem till en annan av mina kompisar. Där vi har sex. Inget märkvärdigt med denna, varken dålig eller bra.

Då till nr 7. Jag är nu 18. Och denna person som är född 1987 och heter Helena träffar jag på puben. Vi går hem till hennes lägenhet efter sista dansen. Precis lagom dragen och hon är överlägset den bästa jag haft sex med. Inte för kort tid, inte för lång. Utan helt perfekt. De skönaste ställningarna and so on.

nambah 8. Jag och några polare är på "supar" semester till Grekland. Där på kvällen träffar jag en ganska dragen tjej, hon är född 1989 och heter Felicia och kommer från göteborg. Jag var väl inte spec dragen. Men vi går iaf hem till henne, det blir inget sex på natten. Hon är jätte trött, så hon sover ruset av sig. På morgonen efter, har vi faktiskt ganska bra sex. Även fast vi båda är bakis.

Tjej 9. Träffade jag i sälen, hon är född 1991 (...) och heter Petra. En polares tjej har med sig några vänner till min polares stuga. Vi myser lite första natten, sen har vi sex andra natten. Inte spec bra. Berusade även här.

Sist men inte minst nr 10. Träffar jag också på puben, hon är född 1985 och heter Erika. Vi går hem till mig, far och mor föräldrar är på kryssning över helgen. Så vi har sex på kvällen, dock var jag ganska så full nu. Så kommer inte ihåg allt för mycket. Men det gick ganska fort.

Japp, vart då nummer 11 igår. Malin Persson, en polares äldre syster. Född 1987. Träffades sist vi var ute på korgen, men hände inget då. Igår gick det dock bättre, vi fick skjuts hem till hennes lägenhet. Ganska långt förspel, sen när vi skulle jöka så gick det inget vidare, efter si sådär 5-10 minuter så la petter niklas av. Vet inte om det var för att jag var trött, eller om det var för att jag tänkte så mycket på att det var polarens syrra. Iaf så avslutade vi det vi höll på med. Vi tog upp försöket på morgonen istället, då gick det bättre. Dock så ansträngde jag mig så mycket att det gick väldigt fort. Men men, det gick minsann, iaf för mig :)

Där har ni :D

Hur ser era sexberättelser ut?
Föregående tråd
Nästa tråd

141 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 141 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..