1
Straffbart?
Postat av RavZ_- den 17 Januari 2008, 15:30
14 kommentarer · 186 träffar
Jag är en kille på 17 vårar och tänkte dra ut på fest en tidig fredagkväll. Allt var som vanligt spriten var på plats,håret var stajlat,och tändera var borstade minst 5 gånger. Jag var redo att åka till den "coola" fjortis festen för att förhoppningsvis få dunka lite meat . Klockan gick och spriten börja ta slut , igentligen ganska tråkig fest tänkte jag. Men precis när jag skulle lämna 3:an på stureplan händer det . En underbar flicka ,blond och en gudomlig kropp stod framför mig och fråga om jag ville dansa.Klart som fan tacka jag ja och satte igång. Tiden gick och vi bestämmde oss för att träffas lite mer intimt hemma hos mig.
Kläderna åkte av och vi börja sätta igång men efter en 1-2 minuter börja hon skrika som en gris , och jag fråga hur det stod till och hon sa att jag hennes första och att jag var lite för grov . Jag frågade om hennes ålder som jag givetvis borde frågat innan . Hon svarar att hon är 13 fucking år .I frustration slänger jag på mig kläderna och faller ner i gråt . Nog om att jag tagit hennes oskuld hade jag brukat sexuelt umgänge med en minderårig
Så nu vänder jag mig till er stolta fragbitare. Är detta straffbart och vart är följderna till detta? fängelse, böter ?
Är mycket oroad så är tacksam för svar /MVH Andre aka PotatisOdlarN^
Kläderna åkte av och vi börja sätta igång men efter en 1-2 minuter börja hon skrika som en gris , och jag fråga hur det stod till och hon sa att jag hennes första och att jag var lite för grov . Jag frågade om hennes ålder som jag givetvis borde frågat innan . Hon svarar att hon är 13 fucking år .I frustration slänger jag på mig kläderna och faller ner i gråt . Nog om att jag tagit hennes oskuld hade jag brukat sexuelt umgänge med en minderårig
Så nu vänder jag mig till er stolta fragbitare. Är detta straffbart och vart är följderna till detta? fängelse, böter ?
Är mycket oroad så är tacksam för svar /MVH Andre aka PotatisOdlarN^