1
Goda protein drycker (Finns inte?)
Postat av G U C C I den 16 Januari 2008, 17:16
42 kommentarer · 54 träffar
Som sagt så blir protein drycker allt vanligare och det ger helt klart resultat. Men smaken den är verkligen +o( .
Har kört med Hera 80 [76g proteiner 5.5gram kolhydrater ..] Jordgubbssmak. Ja vad kan man säga? Det är rena dyngan om man kan säga så.
Har tvingat i mig halva påsen men nu pallar jag inte mer.
Har försökt göra egna mixar med saft mm. men näe fan.
Min kompis köpte nyss muscle+ med choklad smak som han hade med till träningarna. Han frågade mig ifall jag ville smaka, javisst sa jag, det var värre än det jag hade haft =S.
Min andra kompis har haft gainer pro med banan smak men fan det var inte vidare det heller =(
Ända jag har gillat hittills är Gainomax Recovery =D.
Så nu vänder jag mig till er !
Finns det något som ni gillar väldigt mycket som ni skulle kunna dricka när som helst.
Menar då förståss protein drycker.
Tack för svar!
Har kört med Hera 80 [76g proteiner 5.5gram kolhydrater ..] Jordgubbssmak. Ja vad kan man säga? Det är rena dyngan om man kan säga så.
Har tvingat i mig halva påsen men nu pallar jag inte mer.
Har försökt göra egna mixar med saft mm. men näe fan.
Min kompis köpte nyss muscle+ med choklad smak som han hade med till träningarna. Han frågade mig ifall jag ville smaka, javisst sa jag, det var värre än det jag hade haft =S.
Min andra kompis har haft gainer pro med banan smak men fan det var inte vidare det heller =(
Ända jag har gillat hittills är Gainomax Recovery =D.
Så nu vänder jag mig till er !
Finns det något som ni gillar väldigt mycket som ni skulle kunna dricka när som helst.
Menar då förståss protein drycker.
Tack för svar!
Kostillskott
43 personer har röstat