Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet problem.

Postat av EMRIC den 15 Januari 2008, 19:39
11 kommentarer · 112 träffar
Hej.

Jo, det är så att jag har ett ganska skumt problem med mitt internet, har provat det mesta och kan inte klura ut vad som orsakar det hela.
Problemet:

Igår förmiddag märkte jag att mitt internet dog helt plötsligt men kom tillbaka relativt fort och jag brydde mig inte om det, men ju längre tiden gick desto oftare dör mitt internet. Det kan dö helt huxflux och jag får inget ip till dns servern. Har provat att starta om hela routern inkl. dhcp servern provat att stänga av modemet och routern i 30 min, även provat att byta portar i routern, har kollat så att inte någon sladd är lös etc etc.. Tycker att jag har provat det mesta. Och på modemet noterade jag att DSL lampan blinkar väldigt snabbt, då den ska lysa stabilt eller med långsamma blinkningar. Har provat att ringa supporten men fick inget vettigt svar alls. Fick svaret "kolla jacket på modemet."
Vilket jag också har gjort men inget tycks fungera.

Sitter på telia 24/1 med digital-tv

Så nu vänder jag mig till er på fb och hoppas på en snabb lösning!
alla svar uppskattas stavfel bjuder jag på!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..