Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min pappa är homosexuell!

Postat av sifra den 15 Januari 2008, 02:13
148 kommentarer · 455 träffar
Hejsan!

Min pappa har varit homosexuell under en längre tid. Han var gift med min mamma tills han var 40 och han berättade för henne att han var homosexuell min mamma tog det såklart väldigt hårt, men dom är jätte bra vänner och så :).. min pappa är 49 just nu och vi lever ett helt normalt liv som alla andra Svenssons, pappa har inte en Man vi bor själva.
Många säger till mig att jag borde skämmas över att min pappa är homosexuell? förstår inte varför han föddes jo till det och kan inget göra ? han har inte förändras någonting, bara att han gillar samma kön. En i min klass tycker det är jätte äckligt att han e homosexuell och vill inte gå nära mig? som om det vore en sjukdom. Blir väldigt förbannad över allt trams med att om man e homosexuell är man inte värd all respekt som en "vanlig" människa ?

bara jag som tycker att man ska accepttera alla? Vit , Gul , Svart , homosexuell? allla

Okej att vara homosexuell?

669 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

148 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 148 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..