Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fucking problem!!!!!

Postat av Ezis :) den 14 Januari 2008, 21:46
7 kommentarer · 274 träffar
Hej idag har jag varit hos min tjej och fixat deras internet, dom har haft internet på övervångingen och sen när det ringde så stängdes internet som vanligt av, eftersom dom inte hade splittern i huvud jacket och så när man satt på msn så brukades man typ loggas ut var 5:e minut! sen efter det köppte dom en bärbar dator och en router, sen började man loggas ut oftare! så nu idag har jag vatt hos dom och borrat i väggar ner till köket eftersom jag visste att huvudjacket låg där, så jag testade att koppla in en bärbar dator och använde modemet och en nätverkskabel och satte telefonen över splittern då kunde jag vara inne på msn i en halvtimma och ringa samtidigt och det stängdes inte av! så det funkade, men nu ringde hon och skällde ut mig och sa att man fortfarande loggas ut när hon ska sitta på sin bärbara!

Så nu tänker jag efter.... man loggades ju inte ut när jag hade bara en dator inkopplad, och jag kunde ringa och ha på webcam och grejjer och det verkade se bra ut!
Så vad är problemet? Jag tror att dom inte har ställt in routern rätt! för det verkar mer som att när hennes syrra loggar in på den andra datorn så loggas min tjej ut från msn, sen när min tjej loggar in så loggas typ säkert hennes syrra ut?
Vad ska jag göra? hon sa att jag måste komma imon och fixa det???????

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..