1
Farväl Fragbite!
Postat av Analblaster den 14 Januari 2008, 18:49
109 kommentarer · 158 träffar
Hejsan
Jag heter Gustav. Jo det är så att idag fick vi våra betyg. Jag hade 180 poäng (HT 8:an 12 ämnen), jag kunde dock fått 10 ggr bättre om jag inte hängt på fragbite och spelat dotA, CS.
Jag tänker helt enkelt sluta med alla spel, frb. Jag tänker istället ja...... "yeslifa" mig, vara med polare, tjejer osv. Jag har alltid gillat att sporta, spelar fotboll 4 ggr i veckan (tills förra veckan) ;(.
Jag har knappt suttit vid datorn på jullovet och denna + förra veckan och känner mig genast gladare, piggare!
Gillar alltså att sporta. Tänker nog börja ta upp Tennis, spelade som ung.
Jag gjorde ett misstag, jag tog inte skolan på allvar tills nu när jag verkligen kommer att satsa.
Trådens syfte:
Tips på sätt att hålla sig borta från spel, annat att göra?
Få bort suget efter datorn varje gång man kommer hem från skolan?
Minska slösurafandet ( fragbite, break, youtube), hur gör man det?
***OBS Jag försöker verkligen inte "skryta" om att jag börjar bli eller än en sk. "yeslifer" och hoppas verkligen inte att jag skulle tryckt ner någon. Ni kan kalla mig noob etc etc, det ignoreras totalt. Jag är heller ingen "prospelare".***DS
Och ja, jag har bra betyg i Svenska. Så, sluta gnäll.
Seriösa svar tack!
puss!!!!
Gud va coolt att trycka ner någon.
Jag definerar ung som yngre än vad jag är.
Jag har alltså 2 MVG 1 G Resten VG på ett halvår. Kan ni hjälpa istället för att whina?
Trådens syfte.........
#56 Det är vetenskapligt bevisat att den som sportar presterar bättre i skolan än den som icke sportar.
Tack 22 (h)
Tack 60 (h)
Jag heter Gustav. Jo det är så att idag fick vi våra betyg. Jag hade 180 poäng (HT 8:an 12 ämnen), jag kunde dock fått 10 ggr bättre om jag inte hängt på fragbite och spelat dotA, CS.
Jag tänker helt enkelt sluta med alla spel, frb. Jag tänker istället ja...... "yeslifa" mig, vara med polare, tjejer osv. Jag har alltid gillat att sporta, spelar fotboll 4 ggr i veckan (tills förra veckan) ;(.
Jag har knappt suttit vid datorn på jullovet och denna + förra veckan och känner mig genast gladare, piggare!
Gillar alltså att sporta. Tänker nog börja ta upp Tennis, spelade som ung.
Jag gjorde ett misstag, jag tog inte skolan på allvar tills nu när jag verkligen kommer att satsa.
Trådens syfte:
Tips på sätt att hålla sig borta från spel, annat att göra?
Få bort suget efter datorn varje gång man kommer hem från skolan?
Minska slösurafandet ( fragbite, break, youtube), hur gör man det?
***OBS Jag försöker verkligen inte "skryta" om att jag börjar bli eller än en sk. "yeslifer" och hoppas verkligen inte att jag skulle tryckt ner någon. Ni kan kalla mig noob etc etc, det ignoreras totalt. Jag är heller ingen "prospelare".***DS
Och ja, jag har bra betyg i Svenska. Så, sluta gnäll.
Seriösa svar tack!
puss!!!!
Gud va coolt att trycka ner någon.
Jag definerar ung som yngre än vad jag är.
Jag har alltså 2 MVG 1 G Resten VG på ett halvår. Kan ni hjälpa istället för att whina?
Trådens syfte.........
#56 Det är vetenskapligt bevisat att den som sportar presterar bättre i skolan än den som icke sportar.
Tack 22 (h)
Tack 60 (h)