Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Penisratio

Postat av vuggo den 14 Januari 2008, 17:59
34 kommentarer · 585 träffar
Alla har vi hört talas om uttrycket ratio. I nedladdningssammanhang är det oftast Uppladdat dividerat med Nedladdat. Du får då fram hur Uppladdat och Nedladdat förhåller sig till varandra. Det är alltid bra att ha hög ratio.

Nu undrar jag vad du har för penisratio. Det vill säga hur din penislängd Styv förhåller sig till Slak. Alla kommer självklart att säga "lol ofta man mäter sin kuuuuuuk, wooa, crazycrazy!!1!!omne" men för de som gör det kan det här bli ganska intressant.

Eftersom alla på fragbite har en tendens att krydda, dvs. överdriva, så kan ni skita i att överhuvudtaget skriva er längd vare sig det är i slakt eller styvt tillstånd. Skriv alltså bara hur din penislängd Styv förhåller sig till Slak.

Ett exempel. Jag har, inte så imponerande, 9cm penis i slakt tillstånd. MEN, ingen klagar eftersom jag har turen nog att min penis är hulken.jr. I styvt tillstånd sträcker sig min kära vän P.N. upp till hela 19cm. Detta gör att min penisratio är ungefär 2.1 (19/9).

Vad är DIN penisratio?

Vad är DIN penisratio?

139 personer har röstat

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..