Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang: sjukdom/träning

Postat av Tjej_hatare den 14 Januari 2008, 16:46
12 kommentarer · 133 träffar
Hej!

Under kvällen förra tisdagen, kände jag att jag började bli lite krasslig. Jag gick till skolan på onsdagen, men gick hem efter lunch. Var sedan dess hemma tills idag då jag gick tillbaka till skolan. Jag var förkyld, hade ont i halsen och en lätt feber. I lördags vände det hela och jag började må bättre, igår var jag nästan helt återställd. Tror dock att jag hade lite feber i lördags. Men hur som helst, idag gick jag till skolan, har varit lite småsnuvig.

Till problemet:

Det jag undrar är om man kan träna med en sjukdom så pass nära inpå. Vi ska ha fys på fotbollen idag nämligen. Jag vill gärna gå, men när man väl är där så kan man ju inte ta det lugnt utan det är 110%. Bör jag vila tills nästa träning, dvs på onsdag. Det är otroligt viktigt att jag är frisk nu då den nya tränaren ska satsa och peta halva laget.

Tack på förhud!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..