Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"misshandlade barnvagn/bebis

Postat av sweetchille den 13 Januari 2008, 21:04
34 kommentarer · 162 träffar
ja hej, nu när jag var ute och sparkade fotboll med några polare på den lokala konstgräsplanen. så står vi där kickar lite skjuter lite på målet osv lekar bara lite typ. sen så ser vi en barnfamilj som ska gena tvärsöver planen 1 mamma 1 pappa och sen en barnvagn! vi tänker inte mer på det och vi spelar på. sen när dom närmar sig hörnflaggan så drar jag till med ett vollyskott som går rakt i ribban jag stod väldigt lång ut åt sidan! bollen seglar lång upp i luften och jag upptäcker att den är på väg rakt mot barnvagnen och skriker "akta!!!!!" men dom hör inte sen inträffar det som inte får hända. bollen slår rakt ner på barnvagnens tak asså det dära man kan fälla över.

pappa blir helt skogstokig och springer långsamt mot oss medans mamman tar hand om den skrikande barnet.
pappan börjar skrika
- vad i helvete håller ni på med era idioter!!!
jag- var inte meningen vi är jätte ledsna!!
han- och spelar det någon roll? idioter fattar ni inte vad ni har gjort
jag- men för fan det är en fotbollsplan det hära! inte nån jävla barnvangspark! inte vårat fel direkt!
han- och som om det spelar någon roll ni har ingen rätt att skjuta bollen på vår barnvagn!
jag- men som sagt det var inte med meningen idiot! det är en fotbollsplan det hära!!!!!!
pappan tar några snabba steg mot mig och kör upp ansiktet 1 DM från mitt. mina polare som stått tysta runt om kring mig sluter genast upp bakom ryggen på mig.
pappa- vad heter ni och vart bor ni så ska jag snacka med era föräldrar!
jag/vi- men skit i det du! vad heter du själv?
pappan- ni var mig en jävla satans ungdomar som inte tar nån hänsyn snorungar

sen går han och mamman med barnvagnen därifrån

vårat fel eller?

121 personer har röstat

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..