Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med uppstart!

Postat av knike den 13 Januari 2008, 01:03
2 kommentarer · 73 träffar
Tjenare! Nu är det så att jag har ett problem... Min stationära dator verkar ha krashat lr någonting och jag är ingen expert så jag vetefan hur jag ska gå till väga... Datorn fick blå skärm och därför stängde jag ner den med power knappen... Det har hänt nåra gånger förut men då har det inte varigt nåra problem att starta upp den igen, förens nu. Jag kör XP Home, när jag startar datorn kommer den till menyn "Starta windows normalt,Felsäkert läge" osv... Där har jag testat både felsäkert läge och normal start, senaste fungerande inställningar osv och till en början ser det okej ut, datorn tänker och windows ikonen kommer fram och så men sen går det därifrån bara om och kommer tillbaka till "starta windows normalt" menyn och datorn vägrar gå längre än så... Finns det några tips om vad som kan ha hänt, vad jag kan göra, vad som kan va pajj? Är det ändast om-formatering som gäller?

Tacksam för hjälp!

Ciao
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..