1
Webläsaren laggar (bara för mig)
Postat av RaiKick den 11 Januari 2008, 15:22
4 kommentarer · 84 träffar
Hejsan är det någon som vet varför internet laggar för mig i webläsarna (Iexplorer och mozzila)?
För att komma in på fragbite tex så måste jag trycka på enter i adress fältet minst 3 gånger innan sidan kommer annars så arbetar den bara, har väntat i 10 minuter och inget hände förän jag uppdaterade sidan, händer så här varje gång på alla sidor.
Har 2 andra datorer på nätverket och ingen av om laggar som min.
Pingen i spel ventrilo mm funkar hur bra som helst.
Ingen som tankar här hemma har testat att restarta routern konfigurera nätverket men inget funkar..
Har pricis formaterat om datorn rensat cookies scannet efter rootkits virus och spywares.
Har också instrallerat nyaste verisionerna av webläsarna och nya drivrutiner har också alla xp uppdateringar.
Brandvägen och virus / Spywares program har jag också testat att stänga av.
Någon som vet vad som är fel?
För att komma in på fragbite tex så måste jag trycka på enter i adress fältet minst 3 gånger innan sidan kommer annars så arbetar den bara, har väntat i 10 minuter och inget hände förän jag uppdaterade sidan, händer så här varje gång på alla sidor.
Har 2 andra datorer på nätverket och ingen av om laggar som min.
Pingen i spel ventrilo mm funkar hur bra som helst.
Ingen som tankar här hemma har testat att restarta routern konfigurera nätverket men inget funkar..
Har pricis formaterat om datorn rensat cookies scannet efter rootkits virus och spywares.
Har också instrallerat nyaste verisionerna av webläsarna och nya drivrutiner har också alla xp uppdateringar.
Brandvägen och virus / Spywares program har jag också testat att stänga av.
Någon som vet vad som är fel?