Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

High School i ett år

Postat av GjerterDamm den 10 Januari 2008, 22:53
178 kommentarer · 125 träffar
Tjena. Jag har precis bokat intervju för att åka till USA och studera på High School i ett år. Är enormt taggad för detta så det kommer nog att bli av. Jag får dock inte välja delstat vilket kan vara både positivt och negativt :p

Är det nån här på fragbite som gjort ett såkallat "High School-år"? Är mycket intresserad att höra vad ni tyckte.

Resan kommer kosta cirka 54 000 kr exklusive fickpengar. Om allt går bra så är det Explorica jag åker med.

EDIT: Är 17 (18 i år) och går andra året på tekniskt program. När jag kommer tillbaka till Sverige så måste jag gå ett år i skolan till så jag kommer gå med de som är ett år yngre då. Smällen man får ta men jag anser att det är värt det :)

EDIT 2: Har även ansökt hos "Education First" nu som är mer erfarna inom området. Får se vilka som verkar mest lockande.

178 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 178 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..