Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt grafikort?

Postat av deston den 9 Januari 2008, 18:33
17 kommentarer · 155 träffar
Tja, jag tänkte köpa ett nytt grafikort till datorn som är bra, ja riktigt bra då typ. För min polare sa att desto bättre grafikort detsto flytande går det i cs och bättre. Och sedan har jag också velat haft ett nytt grafiort eftersom mitt är lite gammalt, det är ett nvidia geforce 6600. Ial så tänkte jag köpa detta

http://www.pricerunner.se/pl/3 7-943498/Grafikkort/Nvidia-GeF orce-8600-GT-512MB-GDDR3-PCI-E -SLI-2xDVI-TV-OUT-priser

Och till min fråga är det tillräkligt bra för cs och räcker det? Sedan så vet jag inte om det passar i datorn, så jag inte köper ett grafikort som ej passar in i datorn. Men som jag såg sa var det pci express eller någoting sånt och det har jag i datorn. Men ial så vill jag köpat men är rädd att det inte kommer fungera efter jag har satt in det, så jag undrar om jag kan köpat?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..