Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sverige borde kriga

Postat av Litsor_Skilsor den 9 Januari 2008, 10:41
186 kommentarer · 134 träffar
Jag tycker att Sverige är för passivt på den internationella scenen. Vi borde antingen gå med i nato eller kriga mer för oss själva. Det är krig som gör pojkar till män och vår krigsindustri kan behöva ett uppsving för att rädda jobben. Utan jobb så är det svårt att ha ett anständigt liv så därför för det något gott med sig.

På Karl den 12:es tid var det mer naturligt att döda och dö för sitt fosterland och jag efterlyser lite av denna vara även i dagens samhälle. Om en familj har tex 4 barn så är det inte mer än rätt att de offrar 2 av dem för fosterlandet.

Tänk om vi åkte ut och skaffade oss kolonier igen, vi skulle lätt kunna ta några afrikanska länder som kolonier och om vi bara har usa på vår sida så skulle ingen kunna säga nått.

Jag gör sjäklv lumpen just nu men kommer troligen aldrig att hamna i en riktig strid själv. Något som jag skulle se fram emot att göra i ett riktigt krig.
Föregående tråd
Nästa tråd

186 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar