Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite trackar julafton!

Postat av Låst Konto 49333 den 7 Januari 2008, 23:21
36 kommentarer · 32 träffar
**OBS**Denna tråd bryter ej mot någon lag, och visas de att denna tråd gör det så ska jag ha ett personligt meddelande av någon hög admin där de skriver vad jag gjorde för fel** OBS**

Ja har nu till min syn lagt märkte till fragbites banner uppe på sidan, där ser man en snögubbe som har en tomtemössa och håller i ett vapen som inom cs världen kallas colt om jag minns rätt.

Detta är ett allvarligt brott då detta framstår som om ni vill att man ska springa runt iklädd i julemössa och ha en colt och skjuta sönder alla julgranar som snögubben i detta fall siktar på.

Då jag inte kommer att acceptera detta så tar jag del av detta och har detta som underlag i stämningen som kommer att träda fram under året.

I lagen står det att man inte ska göra reklam där barn lär sig använda sig av vapen och detta gör ni här, counter-strike tog nästan gränsen då de har förbjudits i vissa länder men nu detta. Ni sviker julafton.. Herregud fragbite..

Diskussion; Tror ni att detta är ett bra underlag som jag kan dra fram under processen som stämningen framgörs?
Tror ni jag lyckas med stämningen?

Advokaten jag har sade till mig att han talat med ett flertal riksdagsmän och ombudsmän och samt andra advokater och jurister där de säger att jag har runt 80-85% chans när det gäller att stämma denna sida. Men vad tror ni?

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..