Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Thailandsresan, lurad (bekännelse)

Postat av businessman den 6 Januari 2008, 20:01
26 kommentarer · 516 träffar
Och här kommer det...
Ja, då är det väl dags att komma med min bekännelse…
Jag är lurad och förd bakom ljuset men absolut en erfarenhet rikare.

Kvällen började som vanligt uppe på BB och vid midnatt var det dags att dra vidare för att ragga upp nattens aktivitet, med goda erfarenheter av tidigare besök så fastnade vi på Cowboys Bar i Soi Tiger.

Ett stort antal GinTonic och Singha senare hade min kära hustru fastnat med en brud som verkade het och sugen. Hon var väl ingen förstasortering men enligt vårt berusade tycke såg hon helt ok ut.

Lite tafs och hångel senare så kom vi fram till att hon skulle med hem, en annan snubbe som jag suttit och pratat med tidigare kom fram och sa att –Skall ni ha med en katoy hem ikväll?
Nej för helvete svarade jag och sa till tanten att kolla så att det verkligen var en tjej.

Absolut sa hon och kollade i trosorna, inte en snopp så lång ögat kunde nå, för säkerhets skull kollade vi även med hennes två kompisar som bedyrade att det var en tjej, ok vi tar väl med henne hem då. Väl ute på Bangla mötte vi en polare från BB som sa samma sak som killen tidigare att det var en kille vi hade med oss, nej då försäkrade jag, alla hennes kompisar säger att hon är en tjej… Ett stort leende från BB-polaren och vi gick vidare hemåt.

Väl på hotellrummet skulle som vanligt tjejerna gå in och duscha först så att dom kunde börja så smått redan där och sedan värma upp i sängen när jag duschat färdigt. Då helt plötsligt säger vår nattliga gäst att hon inte vill duscha… Ok, varför inte då??? Nä jag har fått mens säger hon då… *Suck* men va fan, aja då får du gå hem igen…

Men kan jag inte få stanna och titta på när du och din fru har sex, jag älskar att titta…
Hmm, ok men då kan du glömma att få betalt, det var helt ok…

Tanten och jag börjar pilla lite och då får jag se hur nattgästen börjar ge min tant oralsex, när hon minuten senare börjar suga mig känns det som himmelriket och jag struntar i att hon bara skulle titta på, då helt plötsligt drar hon ner trosorna i bak och börjar pulla sig själv i ändan, stönar som satan och lever sig verkligen in i det hon gör, hon sätter sig på mig för att rida men eftersom kådisen inte var på eller i närheten vek jag mig åt sidan. Hon fortsatte suga och tog min hand och förde den mot röven och jag tryckte naturligtvis upp ett finger i krysset på henne.

Det var då chocken kom…….. När ett finger gled fram mot musen så hittade jag ingen fuktig mus utan bara en hård rot som kändes bakom den upptejpade pungen, tusen ursäkter om att jag var för packad och att det var därför snoppen slaknade direkt flög genom mitt huvud och jag satte mig upp och sa att vi var nog klara nu…

Sekunderna efter att hon/han/den/det lämnat rummet berättade jag om min upptäckt för min fru som brister ut ett gapskratt… YES, YES, YES, du har blivit avsugen av en kille var det jag fick höra…

Men den största chocken kom nog ändå dagen efter då jag stoppade minneskortet från kameran i laptopen för att kolla gårdagens bilder. Hur i helvete kan en person som man på fyllan tyckte var snygg se så jävlig ut när man nyktrat till? Det är en gåta, är det så att jag inte blir för mycket mobbad för denna story så kanske jag postar bilderna på raset här en dag.

Någon som upplevt något liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..