Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2pac, legenden... myten?

Postat av hjärtkirurgen den 5 Januari 2008, 21:59
34 kommentarer · 228 träffar
Tjenare!

På den senaste tiden har jag intresserat mig lite utav 2pac och vad som egentligen hände honom, varför han vart mördad etc, och om han verkligen blev det, det har ju cirkulerat konspirationsteorier om att han fortfarande skulle leva. Dock tycker jag att det låter lite långsökt.

Så, jag undrar nu om det är någon som minns något från tiden då det här gick på nyheterna som kunde berätta lite, eller om det någon som forskat i det lite själv, jag tittade lite på wikipedia men jag hittade ingen tillfredsställande information där.

Även en fråga för att skapa diskussion; Lever 2pac? Och en följdfråga; Varför iscensätta sin död?

EDIT:

Meningen var att skapa lite diskussion om varför han vart mördad och av vem. Ni missförstod helt mitt syfte med tråden, det är ingen konspirationstråd. Tack!

Lever 2pac?

96 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..