Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fyndiga Tråden

Postat av Pojkfan den 5 Januari 2008, 14:59
12 kommentarer · 45 träffar
Läste just ett litet inlägg här på FB, och tänkte att det är ganska onödigt att göra en helt ny tråd för att berätta om något fyndigt eller jävligt smart som man gjort eller sagt.

Så skriv gärna något ni kommit på eller gjort, Roligt, Fult eller bara allmänt dumt.

Jag kan ju börja med något som man bara gör när man är 900% trött och ska äta på MAX.

Jag kommer in på MAX i skellefteå, och haltar trött till mat menyerna, står och läser.
Men jag ville bara ha en strips meny, men jag läser och läser.
Hittar den inte. Men jag visste ju att det fanns, så jag tänkte då fråga, har ni inga strips menyer? Men den meningen slutade såhär:
Hej, Jag undrar om ni har någon hamburgarmeny.
Hon som stod och tog emot beställnigarna tittar lite konstigt på mig, och sedan säger hon, jo... om du kollar här så ser du vad vi har för hamburgarmenyer, och pekar mot meny listan som sitter i taket....
Jag tänkte som vanligt inte, så jag kollade upp, utan att reagera på vad jag sagt...

Och tänkte, Vad fan.... Jag ville ju ha en stripsmeny, inte någon jävla hamburgare...

Så jag backar bak till den lilla menyn, och ser direkt strips menyn..

Går fram till hon som tar emot beställningarna och säger, Hmm, jag vill ha en strips meny...

Hmm... Jaa, så kan det ju gå :D...

Bjud nu på era pinsamheter och fyndigheter :P

Stavfel och särskrivningar bjuder jag på...

Hare gött.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..