Som ni kanske vet så är ansökningarna om att få skapa ett account på moppenet stängda. Jag behöver lite hjälp med mopeden min, men eftersom om man lägger upp en moppetråd på fragbite så får man oftast inte svaren man önskar sig (>.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag använder mina front usb hela tiden iofs. Men hur fan kan sladdarna vara kopplade så det börjar glöda på moderkortet? Luktar myt lång väg. Berätta mer ingående.
#3, det sitter en kontakt fram på frontens USB portat, och 2av dom sladddarna satt fel, kan ju vara för att en praktikant på data affären hade hållit på som fan med det chassit, han hade även råkat slitit ut några sladdar och bara kopplat in dom innen cheffen skulle se det.
Så sen så sitter det ju ett litet Motstånd eller om det är en transistor det vet jag inte... men den blev iallfall röd och smälte..
Jag har talat med data affären och han ska ersätta mig med en liten USB HUS, det är ju bra iallfall.. jag kan skicak bild på den trasiga saken om ni vill se!
Det är ingen MYT... önskar nästan att det våra det!
Jag bad dig att berätta mer ingående och du berättade ÄNNU sämre än förra gången. IG
Normalt sett är ett front-USB-uttag bara en förlängning av pinnarna på moderkortet så där ska inte finnas några transistorer eller resistorer eller whatev. Och även om sladdarna är felkopplade så ska du inte få nåt fel på skiten förrän du kopplar in en enhet. Normalt sett alltså.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
edit: glömde säga att den pajjade
Så sen så sitter det ju ett litet Motstånd eller om det är en transistor det vet jag inte... men den blev iallfall röd och smälte..
Jag har talat med data affären och han ska ersätta mig med en liten USB HUS, det är ju bra iallfall.. jag kan skicak bild på den trasiga saken om ni vill se!
Det är ingen MYT... önskar nästan att det våra det!
;)
Ja men orka tänka på Svenskan när man sitter på FB... LOL!!!!
Men det kommer att komma en bild!
Normalt sett är ett front-USB-uttag bara en förlängning av pinnarna på moderkortet så där ska inte finnas några transistorer eller resistorer eller whatev. Och även om sladdarna är felkopplade så ska du inte få nåt fel på skiten förrän du kopplar in en enhet. Normalt sett alltså.
Sune
Olga
Peter
Arnold
Jag suger på att förklara saker...