Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hitta på med tjejen

Postat av NertY den 4 Januari 2008, 01:12
193 kommentarer · 404 träffar
Hallå alla fb:are !

Vet att fragbite inte är den sida jag borde vända mej till men alla är pigga 24/7 här så det kommer alltid snabba kommentarer:)

Nu är det så att jag och min flickvän har vart tillsammans i 6 månader.

Vi brukar mysa och så och kolla väldigt mycket på film , men grejjen är den att vi inte vet vad vi ska hitta på .

Det blir alltså typ bara tv tv , sen ibland så brukar hon säga att vi aldrig hittar på något , vilket jag håller med henne om .. men det är vinter och det är kallt , det är juh inte precis så att man vill vara ute och frysa .

På sommrarna fanns det hur mycket som helst att göra men nu är det bara drygt.

Så nu till diskussion > Tips på saker man kan hitta på så hon inte tröttnar på mig

Edit:: sex är inget alternativ , jag vill juh inte att hon ska tro att det bara är sex jag är ute efter , jag älskar henne mycket vill bara att hon inte ska tappa glöden.

**EDIT : omg , kan ni läsa eller ? ja vi har sex så det räcker för er som inte förstår..

Stavfel bjuds ! Go kväll
Föregående tråd
Nästa tråd

193 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 193 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..